Založ si blog

Archív: apríl, 2023

Veni, vidi, vici…

Prišiel som, videl som, zvíťazil som, povedal Gaius Julius Caesar. Jar sa ozýva. Manželka ma pozvala na prechádzku. Krásna poľná lúka, množstvo rozličných kvetov všakovakých farieb, tvarov, výšok, veľkostí, o vôňach ani nehovorím. Dokonca aj zelená farba má milión odtieňov. Úžasné, čo dokáže príroda. […]

Pokračovanie článku

Peniaze nesmrdia, ale dajú sa “ vycítiť“? Verím, že to každý aj dokáže…( Škatule, škatule…)

Stará ľudová múdrosť hovorí, za všetkým hľadaj peniaze. Bohužiaľ. Presne ako ďalšia: Odkedy Feničania vymysleli peniaze, nemusíš mi ďakovať. Taká bola moja prvá reakcia pri sledovaní správ, informácií, ktoré médiá prinášali v ostatných dňoch. Veľmi zvláštne informácie, tak aspoň pre mňa, jednoducho, informácie […]

Pokračovanie článku

„Nepravda si nemôže dovoliť prehrávať. Pravda áno“

Na túto úžasnú myšlienku Rabíndranátha Thákura som si spomenul pri sledovaní informácií o „rýchlovznikajúcich“ stranách v našej „politickej záhradke“. Nezmieriteľné odhodlanie, doslova trúbenie do boja, ako sa vedia tí, jedine správni záhradníci popasovať s burinou. Presne vedia, ako to bude vyzerať, […]

Pokračovanie článku
884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

26.07.2024 06:00

Kyjev chce ľudí, ktorí boli odsúdení za kolaboráciu s Ruskom, vymieňať za zajatých Ukrajincov.

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

26.07.2024 06:00

Minister obrany priamo hovorí, že šetriť na takom dôležitom strategickom projekte sa neoplatí.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

Peter Schuster

Štatistiky blogu

Počet článkov: 65
Celková čítanosť: 331421x
Priemerná čítanosť článkov: 5099x

Autor blogu

Kategórie