Založ si blog

Archív: august, 2023

Náš parlament naše zrkadlo alebo Rybačka sa práve začína…

Hľadím na krásnu vodnú plochu malej priehrady. S kolegom chytáme ryby, či skôr, snažíme sa… Sedíme azda tri hodiny, a nič. Doslova ani záber. S očami upretými na pokojnú vodnú hladinu sa sám sebe vysmievam: „Poď so mnou, Peter, ver mi, bude to najlepšia a najkrajšia rybačka, akú si kedy zažil.“ Spomenul som si, […]

Pokračovanie článku

Ľudia nie sú hmla…

„Dobrý deň, pán vodič, máte smolu, kontrolujeme rýchlosť,“ prihovoril sa mi mladý príslušník dopravnej polície, keď som zastavil na krajnici. Zasa som si nedal pozor na plynový pedál, som zvedavý, za koľko to bude. Policajt pokračoval, že povolená je tu päťdesiatka a namerali mi 57 a či som ochotný zaplatiť. Bez váhania […]

Pokračovanie článku

Legenda o Jerichu…

Určite ste už počuli o tomto meste. Jedno z najstarších, stále obývaných miest na svete. Historici udávajú šesťtisíc rokov, niektorí aj o polovicu viac. Vo mne veľmi zarezonoval biblický príbeh, keď Izraeliti na čele s Josuom zrútili hradby Jericha za pokriku a zvuku trúb. Pozerám, priznám sa bez mučenia, […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Peter Schuster

Štatistiky blogu

Počet článkov: 62
Celková čítanosť: 308459x
Priemerná čítanosť článkov: 4975x

Autor blogu

Kategórie